Εμφυτεύματα

Εμφυτεύματα

Τα εμφυτεύματα αποτελούν την πιο σύγχρονη και αξιόπιστη λύση για την αντικατάσταση χαμένων δοντιών, παρέχοντας στους ασθενείς την δυνατότητα να αποκτήσουν ξανά ένα υγιές και λειτουργικό χαμόγελο. Κατασκευάζονται από τιτάνιο εξασφαλίζοντας μεγάλη αντοχή ενώ η στεφάνη που αντικαθιστά το χαμένο δόντι είναι αισθητικά τέλεια.

Στο ιατρείο μας η διαδικασία της τοποθέτησης εμφυτευμάτων γίνεται με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, γρήγορα και ανώδυνα και ο ασθενής μπορεί να επιστρέψει εύκολα στην καθημερινότητά του.

Η επούλωση και η ολοκλήρωση της διαδικασίας μπορεί να διαρκέσει από λίγες ημέρες έως 4 μήνες και αυτό εξαρτάται από τις απαιτήσεις της κάθε περίπτωσης που είναι μοναδική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εξαγωγή εγκλείστων

Οι φρονιμίτες ή αλλιώς 3οι Γομφίοι ή σοφρωνιστήρες, είναι τα τελευταία δόντια που ανατέλλουν στο στόμα μας και αυτό συμβαίνει συνήθως μεταξύ των 17 και 25 ετών και η αφαίρεση τους είναι κάτι που απασχολεί συχνά τους έφηβους ασθενείς.

Εξαγωγή

Σε περιπτώσεις που το δόντι έχει υποστεί σοβαρή βλάβη και δεν είναι εφικτή η αποκατάσταση του, η εξαγωγή είναι η λύση εκλογής.

Ανώδυνη ενδοδοντία (Απονεύρωση)

Η ανώδυνη θεραπεία (ή αλλιώς απονεύρωση) των ριζικών σωλήνων, απαλλάσσει τον ασθενή από το αίσθημα του πόνου εξαλείφοντας τη μόλυνση από το εσωτερικό του δοντιού με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποτροπιάσει.

Θεραπεία περιοδοντίτιδας

Η περιοδοντίτιδα είναι μια χρόνια φλεγμονώδης κατάσταση των ιστών που περιβάλλουν και στηρίζουν τα δόντια μέσα στο φατνίο, που δε πρέπει να αγνοούμε, καθώς είναι η βασική αιτία απώλειας των δοντιών μας.