Φοβικός ασθενής, αίτια και αντιμετώπιση

Η οδοντοφοβία είναι ένα συχνό φαινόμενο που αφορά μικρούς και μεγάλους ασθενείς και είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.
Φοβικός ασθενής, αίτια και αντιμετώπιση

Που οφείλεται η φοβία προς στον οδοντίατρο?

Η πιο συχνή αιτία είναι η αρνητική εικόνα που δημιουργείται μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον. Όμως και μια τραυματική εμπειρία που βίωσε κάποιος από προηγούμενη επίσκεψη σε οδοντίατρο λόγω κακής συμπεριφοράς ή πόνου, κατατάσσεται στους συνηθέστερους λόγους. Άλλα σημαντικά αίτια είναι ο φόβος κατάποσης εργαλείου κατά την οδοντιατρική πράξη καθώς και ο φόβος κρίσης πανικού κατά την επίσκεψη στον οδοντίατρο. Ο φόβος της βελόνας καθώς και διάφορα ψυχολογικά αίτια

Πως αντιμετωπίζεται ο φοβικός ασθενής?

Πρωταρχική σημασία έχει η παραδοχή του φόβου από τον ασθενή και στη συνέχεια  η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ ασθενούς και ιατρού. Συζητάμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την οδοντιατρική πράξη. Κάνουμε μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της οδοντιατρικής πράξης εφόσον αυτή το επιτρέπει. Επιβραβεύουμε τους ασθενείς μας μετά την ολοκλήρωση της οδοντιατρικής πράξης. Κάποιες φορές είναι επίσης αναγκαία η αγχολυτική φαρμακευτική αγωγή καθώς και η ψυχοθεραπεία.

Η ομάδα της Dentalias Dental Clinic είναι κοντά σας για να λύσει οποιαδήποτε απορία σας και να δώσει λύση στο πρόβλημα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέος χρόνος, νέο χαμόγελο, με τη βοήθεια της αισθητικής οδοντιατρικής-Bonding

To Bonding ή όψεις ρητίνης είναι μια μορφή γλυπτικής χαμόγελου που επιτυγχάνεται με ένα υλικό, τη σύνθετη ρητίνη, που επιτρέπει σε ασθενείς με ατέλειες στα δόντια τους να αποκτήσουν ένα ελκυστικό χαμόγελο.

Βρουξισμός

Βρουξισμός-Ξυπνάτε συχνά με πονοκεφάλους ή πόνο στην κάτω γνάθο σας? Ίσως τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο σας

Ο βρουξισμός ή αλλιώς το ασυνείδητο τρίξιμο των δοντιών ,είναι συχνό φαινόμενο τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες και δεν το συνειδητοποιούμε εύκολα έως ότου ο οδοντίατρος εντωπίσει τα συμπτώματα.