Βρουξισμός-Ξυπνάτε συχνά με πονοκεφάλους ή πόνο στην κάτω γνάθο σας? Ίσως τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο σας

Ο βρουξισμός ή αλλιώς το ασυνείδητο τρίξιμο των δοντιών ,είναι συχνό φαινόμενο τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες και δεν το συνειδητοποιούμε εύκολα έως ότου ο οδοντίατρος εντωπίσει τα συμπτώματα.
Βρουξισμός

Ο βρουξισμός, συνήθως ξεκινάει στην αρχή του ύπνου και μπορεί ακόμη και να τον διαταράξει όμως μπορεί να συμβαίνει και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί να είναι ήπιος και περιστασιακός ή επιθετικός και συχνός. Ενώ κάποιοι χτυπούν δυνατά τα δόντια τους,άλλοι τα σφίγγουν και τα τρίζουν χωρίς να κάνουν ήχο.

Συμπτώματα

• Έντονοι πονοκέφαλοι κυρίως το πρωί όταν ξυπνάτε.
  • Πόνοι στην κροταφογναθική άρθρωση,τους μύες του προσώπου και τα αυτιά.
  • Σπασίματα και ραγίσματα στα δόντια.
  • Έντονες αποτριβές στις μασητικές επιφάνειες των δοντιών.
  • Αλλοίωση έως και καταστροφή των αποκαταστάσεων που υπάρχουν στο στόμα, πχ στεφάνες και σφραγίσματα.
  • Ευαισθησία, πόνος και κινητικότητα στα δόντια.

Διάγνωση

Συνήθως ο ασθενής δεν είναι σε θέση να καταλάβει το πρόβλημα έως ότου το επισημάνει ο οδοντίατρος κατά την κλινική εξέταση ή κάποιο άλλο άτομο πχ σύντροφος εξαιτίας του ήχου που παράγεται κατά το τρίξιμο των δοντιών.

Θεραπεία

Με βάση τη διάγνωση του οδοντιάτρου σας, μπορεί να συνιστάται μία, περισσότερες επιλογές θεραπείας ή και συνδυασμός αυτών.

• Εξατομικευμένος νάρθηκας βρουξισμού που φοριέται κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  • Ορθοδοντική θεραπεία, αν ο βρουξισμός οφείλεται σε κακή σύγκλιση των δοντιών.
  • Μείωση του έντονου άγχους με σωματική άσκηση και ψυχολογική υποστήριξη.
  • Αλλαγές στον τρόπο ζωής σας,μειώστε την καφεΐνη, το αλκοόλ, σταματήστε το κάπνισμα .

Η ομάδα Dentalias Dental Clinic είναι κοντά σας για να λύσει οποιαδήποτε απορία σας και να δώσει λύση στο πρόβλημα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέος χρόνος, νέο χαμόγελο, με τη βοήθεια της αισθητικής οδοντιατρικής-Bonding

To Bonding ή όψεις ρητίνης είναι μια μορφή γλυπτικής χαμόγελου που επιτυγχάνεται με ένα υλικό, τη σύνθετη ρητίνη, που επιτρέπει σε ασθενείς με ατέλειες στα δόντια τους να αποκτήσουν ένα ελκυστικό χαμόγελο.